dijous, 19 de novembre del 2015

Llimones i gintònics


Saps la terra on floreix el llimoner?

¿Saps la terra on floreix el llimoner,
la taronja il·lumina el fosc verger,
el ventijol alena en el cel blau,
la murtra i el llorer es drecen en pau?
Digues, hi saps? Allí, allí,
oh estimat meu, volguessis anar amb mi!

Saps la casa? S’aixeca en ferms pilars,
sales i alcoves lluen al meu pas,
les estàtues de marbre em fan retret
com dient: “pobre infant, doncs què t’han fet?”
Digues, hi saps? Allí, allí,
oh padrí meu, volguessis anar amb mi!

Saps la serra i el seu camí alterós?
La mula enfila pel collet boirós,
a la balma reposa l’antic drac,
els rocs s’estimben pel torrent obac.
Digues, hi saps? Allí, allí,
oh pare meu, ens mena el bon camí!

J. W. Goethe

De part d'en Florenci 


Cortines Gastronòmiques

Marc Vicens il·lustra la cuina dels germans Torres

Restaurant Doscielos
Hotel Melià Barcelona Sky
Exposició fins el 25 de gener de 2016